فتوشات های جدید متیو لوئیس و مصاحبه با دنیل رادکلیف “آیا او الکلی است؟”
 
WWW.qoqnoos2000.LoxBlog.Com
وبلاگ طرفداران هری پاتر و بازیگرانش
 
 

 

خیلی مسخره است که چنین چیزی درباره من درست باشه. الکلی شدن باعث بیماری و آسیب به جسم من میشه  همچنین باعث آسیب به زندگی اجتماعی من. این یک سوال دور از ذهن هست. من همیشه باید از این بترسم که با کی ملاقات می کنم، با کی چه کار کردم، به کی چی می گم. برای همین فکر می کنند بیشتر وقت ها در آپارتمانم نشستم و مشروب می خورم. این احساسات هست من نیستم. بعضی ها به من می گویند: “فکر می کنم تو زندگیت مشکلی داری”، اما من اهمیت نمی دهم و دوست دارم در آخر به هدفی که دوست دارم برسم.

گری اولدمن، همکاری در مجموعه پاتر با اون چطور بود، ازش مطمئن بودی؟

دوست دارم در مورد این با اون هم صحبت کنید، هیچوقت نگفتم که مشکلی دارم چون اینطور نبوده، من اون رو به عنوان یک امتیاز بزرگ نگاه می کردم، من طرز فکر و مشغلم را با اون به اشتراک می گذاشتم و اون فقط می گفت ” نمی تونی این چیزها رو با خودت نگه داری، چون باعث باختت میشه” . اون واقعا به من کمک کرده.

این خلاصه ای از مصاحبه مجله نایلون با دنیل رادکلیف بود، از اینجا می توانید ادامه مصاحبه را مطالعه کنید که درباره موسیقی و یک مقدار دیگر گری اولمن می باشد. هم چنین چند عکس از این مجله هم می توانید در همان صفحه مشاهده کنید.

منبع:سایت دمنتور


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, :: 10:41 :: توسط : mehran

درباره وبلاگ
سلام بر شما از اینکه به وبلاگ من سر زدید خیلی خوش حالم من در اینجا تازه ترین اخبار هری پاتری را منتشر میکم در این وبلاگ شما بی نظیرترین فایل ها - جدید ترین عکس ها و بیشترین اطلاعات را بدست خواهید آورد ... حتما سر بزنید.... همه چیز از هری پاتر شامل عکس و فیلم و خبر و داستان و ... (مهران )
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان WWW.qoqnoos2000.LoxBlog.Com و آدرس qoqnoos2000.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 7061
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



هاست رايگان

جاوا اسكریپت

دانلود رایگان و مقالات تحقیقی - دانلود رایگان، چت روم،تبادل بنر ،لینک باکس، انجمن